Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Grajewie w związku z realizacją projektu: "Grajewskie Centrum Aktywnej Integracji II" ogłasza nabór na stanowisko: pomoc administracyjna Forma zatrudnienia: umowa zlecenie (okres od listopada 2017 r. do grudnia 2017 r.)
Wymagania niezbędne:
-doświadczenie w pracy biurowej,
-niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
-umiejętność sporządzania pism urzędowych,
-prowadzenie dokumentacji szkoleniowej (dziennik zajęć, lista obecności, itp.)
-stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
-komunikatywność, odpowiedzialność, empatia, umiejętność współpracy.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- praca w wymiarze 8 godz./dzień
Wymagane dokumenty:
1. CV
2. Stawka za godzinę brutto.
Kryterium wyboru oferty:
1. Kwalifikacje, umiejętności, doświadczenie w danej dziedzinie, mile widziane ukończenie studiów wyższych.
2. Koszt 1 godziny brutto.
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów w sekretariacie MOPS na adres:
MOPS w Grajewie, ul. Strażacka 6 19-200 Grajewo z dopiskiem: pomoc administracyjna w terminie do dnia 10 listopada 2017 roku do godz. 13:00 (decyduje data wpływu)
Aplikacje, które wpłyną do MOPS w Grajewie po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.mops.grajewo.pl
Do wymaganych dokumentów proszę dołączyć następującą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922)".
Załącznik: