Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Grajewie w związku z realizacją projektu: "Grajewskie Centrum Aktywnej Integracji II" ogłasza nabór na stanowisko: pomoc administracyjna Forma zatrudnienia: umowa zlecenie (okres od listopada 2017 r. do grudnia 2017 r.)

Wymagania niezbędne:

-doświadczenie w pracy biurowej,

-niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

-umiejętność sporządzania pism urzędowych,

-prowadzenie dokumentacji szkoleniowej (dziennik zajęć, lista obecności, itp.)

-stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

Wymagania dodatkowe:

-komunikatywność, odpowiedzialność, empatia, umiejętność współpracy.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

- praca w wymiarze 8 godz./dzień

Wymagane dokumenty:

 

1. CV

2. Stawka za godzinę brutto.

Kryterium wyboru oferty:

1. Kwalifikacje, umiejętności, doświadczenie w danej dziedzinie, mile widziane ukończenie studiów wyższych.

2. Koszt 1 godziny brutto.

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów w sekretariacie MOPS na adres:

MOPS w Grajewie, ul. Strażacka 6 19-200 Grajewo z dopiskiem: pomoc administracyjna w terminie do dnia 10 listopada 2017 roku do godz. 13:00 (decyduje data wpływu)

Aplikacje, które wpłyną do MOPS w Grajewie po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.mops.grajewo.pl

Do wymaganych dokumentów proszę dołączyć następującą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922)".

Załącznik:

Informacja